Bli medlem

Vi i FAS-föreningen jobbar för att barn med fosterskador av alkohol och droger ska få rätt hjälp och stöd i skolan, inom sjukvården och av socialtjänsten. Vill du stödja vårt fortsatta arbete? Bli medlem! FAS-föreningen är öppen för alla och det kostar bara 150 kr/person. Barn under 18 år betalar ingen avgift. Du kan också ge ett valfritt bidrag och erhålla ett gåvobevis.

Betala enkelt med Swish 123 535 46 75 eller BG 5753-2202. Märk inbetalningen ”Medlem” alternativt "Gåva" och kom ihåg att uppge namn och e-post.

FAS-föreningen erbjuder sina medlemmar:

Om intresse finns ordnar vi även läger, träffar, kurser och föreläsningar.

Så blir du medlem i FAS-föreningen

Fyll i och skicka in formuläret nedan. En bekräftelse kommer direkt via mail. (Titta i skräppostmappen om den inte dyker upp.) Inom några dagar får du även fyra informationsfoldrar med posten.

Kom ihåg att skriva ditt namn på inbetalningen!

När vi tagit emot din medlemsavgift får du ett informationspaket hemskickat. Har du några frågor är du välkommen att höra av dig till info@fasforeningen.nu

(uppgifter markerade med * är obligatoriska)

• *
  • Observera att avgift betalas för alla i hushållet över 18 år. Barn/ungdomar under 18 år betalar ingen avgift.
  • *
  • För att t.ex anpassa medlemsarrangemang efter olika åldersgrupper och för att underlätta när familjer söker kontakt med någon som har barn i samma ålder vill vi veta barnens födelseår. Avgränsa med kommatecken.

Bli medlem